Klachtenprocedure

Hieronder vindt u de procedure om een probleem aan te kaarten; alvorens u dat doet, vragen wij u een kijkje te nemen op onze pagina over houteigenschappen, in veel gevallen vindt u daar alvast een oplossing voor uw probleem.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens: 

Bear Wood Webshop

Grote kouterbaan 3

9255 Buggenhout

België

052/52.30.59

[email protected]


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.