Veelgestelde vragen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?


U kunt in de Bear Wood Webshop betalen met Bancontact/Mister cash, Mastercard, VISA of via overschrijving.

Is mijn betaling wel veilig?


Ja. Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen u en Bear Wood Webshop beveiligd. Met behulp van een SSL (Secure Socket Layer) protocol worden de transactiegegevens versleuteld over het internet verstuurd. Zo kunnen anderen uw gegevens niet onderscheppen terwijl u deze invoert. Voor de verwerking van de betalingen in alle veiligheid, werken wij samen met Mollie, een gespecialiseerde betaalservice.

Hoe worden de bestelde producten verzonden?


Uw bestelling wordt per transportbedrijf bij u geleverd. Levering gebeurd aan de stoep. Het is soms ook mogelijk om uw bestelling zelf op te halen in onze magazijnen. Bel ons op om een afspraak te maken of zend ons een mailtje zodat we uw bestelling kunnen klaarleggen en u wachten vermijdt.


Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten zijn zichtbaar in het winkelmandje na ingaven van uw postcode.

Wat is de levertijd?


Voor België bedraagt de standaard levertijd 10 tot 15 werkdagen, uitzonderlijk tot 30 dagen. Heeft u iets dringend nodig, laat het ons zeker weten, wij doen ons best om toch zo snel mogelijk uit te leveren. Bij tuinhuizen is de standaard levertermijn 4-5 weken. Indien u uw tuinhuis toch sneller wilt, contacteer ons, spoedlevering is mogelijk. Bij poorten wordt alles op maat gemaakt, levertermijn hier is 8-10 weken. We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levertijd.

Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?


Na de leveringstermijn kunt u het best nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doen onze transportleveranciers enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling. Hebt u de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch, per mail of via ons formulier contact met ons op en vermeld daarin ook uw bestelnummer.


Kan ik ongebruikte artikelen ruilen of retourneren?


Ja, ongebruikte artikelen waarvan de verpakking indien mogelijk nog in originele staat is kunt u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Contacteer ons graag schriftelijk binnen deze termijn aangezien we ervan uit gaan dat u tevreden bent met uw aankoop indien we binnen deze termijn niets van u horen. De verzendkosten voor retournering vallen ten laste van de klant. Let op artikelen die wij speciaal laten maken kunnen niet teruggenomen worden.

 Bij ontvangst wordt uw betaalde bedrag, aan u teruggestort binnen de 15 werkdagen. 

Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?


Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is. We voorzien u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons even een e-mail via het contactformulier met uitleg van het probleem of bel ons op via het nummer 0032 (0) 52 52 30 59.


Staat uw vraag er niet bij?


Stel ze dan via mail op [email protected].